Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Advertising - Publicitate şi Promovare - 158,50 lei promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
158 lei
Data adăugării:
24.06.2011 15:27
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Cursul prezintă în detaliu formele de promovare existente şi pune accent pe realizarea planului de promovare şi a campaniei publicitare. De asemenea, sunt oferite informaţii despre modul în care sunt stabilite obiectivele campaniei, desfăşurarea campaniei de promovare şi metodele de analiză a rezultatelor. La sfârşitul cursului absolvenţii vor şti să conceapă şi să realizeze o campanie de promovare, indiferent de domeniul de activitate.

Programa curs:
1. Activitatea de publicitate
1.1 Notiunea de publicitate
1.2 Obiectivele publicitatii
1.3 Stabilirea publicului tinta
1.4 Etapele campaniei publicitare
1.5 Activitatea de publicitate in cadrul firmei
1.6 Formele publicitatii (de produs, marca, non-comerciala, de sustinere)
1.7 Publicitatea factuala si manuala
1.8 Obiectivele publicitatii de informare, convingere si reamintire

2. Promovarea. Importanta promovarii
2.1 Caracteristicile promovarii
2.2 Rolul si locul promovarii in cadrul mixului de marketing
2.3 Formele promovarii (publicitate, relatii publice, fortele de vanzare, manifestarile promotionale, sponsorizarea, marketingul direct)
2.4 Strategiile organizatiei si ale pietei

3. Evaluarea obiectivelor publicitatii
3.1 Principalele obiective ale publicitatii-nivelul afectiv, cognitiv, conotativ
3.2 Stabilirea obiectivelor (modelul AIDA, DAGMAR, Lista ABC a lui William Steinhardt, Cele 9 puncte ale lui Frank Egner) si scopului
3.3 Modele pentru analiza ierarhiei obiectivelor publicitatii (strategia defensiva, ofensiva, de deschidere a unei nise, de gherila, modelul bottom-up si IMC)

4. Targetarea pietei si profilul consumatorului
4.1 Notiuni privind consumul si consumatorii
4.2 Venitul si cheltuielile consumatorilor
4.3 Deciziile consumatorului privind cheltuielile
4.4 Gradul de incredere al consumatorilor

5. Concepte si instrumente de marketing in publicitate
5.1 Alegerea instrumentelor de publicitate specifice
5.2 Costul la mie - CPM
5.3 Repartizarea geografica a mijloacelor de publicitate

6. Planificarea bugetului de promovare si a timpului
6.1 Stabilirea bugetului de publicitate
6.2 Stabilirea tintei activitatii de publicitate
6.3 Prezentarea creativa
6.4 Planificarea in timp a publicitatii, micro si macro-planificarea
6.5 Metode de reducere a costurilor

7. Evaluarea eficientei publicitatii
7.1 Analiza efectului de comunicare (testarea, replicile din reclame)
7.2 Analiza efectului asupra vanzarilor
7.3 Estimarea costurilor

8. Agentiile de publicitate si difuzarea campaniilor publicitare
8.1 Cine sunt firmele care lucreaza cu agentiile de publicitate
8.2 Intrebari la inceperea unei campanii publicitare
8.3 Cum lucreaza o agentie de publicitate
8.4 Cum sunt platite agentiile de publicitate
8.5 Strategiile de diversificare ale agentiilor de publicitate
8.6 Stilurile de executie ale reclamelor
8.7 Difuzarea campaniilor publicitare

9. Alte forme de promovare: marca, brandul, cartea de vizita...
9.1 Marca, costurile si elementele definitorii
9.2 Brandul si megabrandul
9.3 Cartea de vizita
9.4 Promovarea vanzarilor
9.5 Marketingul direct (telemarketing, directmail, email marketing)
9.6 Sponsorizarea

10. Publicitatea pe internet
10.1 Strategii eficiente de promovare pe internet
10.2 Strategii de fidelizare a utilizatorilor
10.3 Tipuri de retele de advertising online
10.4 Rolul listelor de discutii si forumurilor
10.5 Avantajele publicitatii pe internet

Pret curs: 158,50 lei.
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30