Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Comportamentul Consumatorului - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
Locaţie:
Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Sector 1, București
Cost curs:
350 lei
Data adăugării:
13.02.2012 12:12
Data expirării:
27.12.2012 00:00
Descriere:
Comportamentul Consumatorului

Descoperă cum ia deciziile un consumator, ce anume îl influențează și cum să te afli printre furnizorii săi favoriți.

Preț:
350 RON
Durată:
1 zi

În orice loc de pe planetă, companiile sunt animate de un unic scop — acela de a obține un profit cât mai mare. Însă consumatorul are rolul primordial pe piață, pe cel de a cumpăra.

De aceea în ultima perioadă specialiştii de marketing au început să-și orienteze cercetările pe comportamentul consumatorului, întrucât manifestarea comportamentală a consumatorilor a devenit o necesitate stringentă, ignorarea modului de manifestare a acestuia, producând grave dezechilibre.

Abilitățile și cunoștințele referitoare la comportamentul consumatorului asigură fundamentul strategiilor de marketing cu privire la:

- poziționarea produsului
- segmentarea pieții
- lansarea produselor noi
- adoptarea unor decizii de marketing-mix, asigurându-le o eficiență sporită.

Cursul permite caracterizarea mai amplă și complexă a fenomenelor marketing, a pieței, elaborarea unor strategii mai realiste și desfășurarea unor acțiuni de marketing eficiente.


Beneficii:

- o sesiune energică, relevantă și proaspătă
- Diplomă de participare și un supliment descriptiv cu competențele dobândite
- Supliment EUROPASS emis în limbile franceză, engleză și română
- coordonarea unui trainer autorizat cu experiență în învățarea experiențială
- suport de curs detaliat și fișe de lucru
- consultanță după terminarea formării
- spațiu ultracentral (Piața Romană) și dotat modern pentru cursuri
- pauze de cafea
Fişiere ataşate:
Locuri disponibile:
7