Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Comunicare în Afaceri - 168,50 lei promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
168 lei
Data adăugării:
24.06.2011 15:12
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Cursul urmăreste să ne invete practic cum sa fim eficienti cand comunicam in mediul de afaceri, cum să creăm profilul şi să interactionam cu interlocutorul nostru folosind analiza scrisului, tonului şi ritmului vorbirii, cum să realizam documentele uzuale folosite în afaceri dar şi cum să înţelegem şi să folosim în avantajul nostru limbajul trupului, spaţiului, vestimentaţiei, timpului, tăcerii, culorilor şi multe altele. în curs sunt prezentate numeroase tehnici de eficientizare şi optimizare a comunicarii, tehnici şi metode de succes utilizate de specialistii în programare neurolingvistică şi analiză tranzacţională. în concluzie, cursul este absolut necesar oricui doreste să comunice eficient, chiar indiferent de mediul profesional în care se află.

Programa curs:
1. Procesul de comunicare
1.1 Elementele procesului de comunicare
1.2 Relaţiile Emiţător-Receptor în comunicarea pentru afaceri
1.3 Formele comunicării în afaceri

2. Comunicarea managerială
2.1 Funcţiile comunicării manageriale
2.2 Funcţia de bază a comunicării manageriale - informarea
2.3 Etapele procesului de comunicare managerială
2.4 Comunicarea managerială cu persoanele dificile

3. Comunicarea verbală în afaceri
3.1 Formele comunicării verbale
3.2 Componentele comunicării verbale
3.3 Dialogul în afaceri
3.4 Prezentările, discursurile - metode de comunicare eficientă
3.5 Comunicarea eficientă la întâlnirile de afaceri
3.6 Eficientizarea comunicării verbale
3.7 Eficientizarea comunicării manager - angajat

4. Comunicarea scrisă în afaceri
4.1 Caracterizarea şi eficientizarea comunicării scrise
4.2 Documentele şi funcţia lor
4.3 Clasificarea documentelor utilizate în afaceri
4.4 Modalităţi şi reguli pentru a lucra cu documentele
4.5 Documentele folosite în activitatea managerială şi optimizarea lor
4.6 Comunicarea grafică
4.7 Cunoaşterea interlocutorului prin scris
4.8 Stabilirea şi atingerea scopurilor în comunicarea scrisă în afaceri

5. Metode grafologice de interpretare a comunicării scrise
5.1 Dimensiunea literelor
5.2 Direcţia scrierii
5.3 Viteza de scriere
5.4 Direcţia şi înclinaţia rândurilor
5.5 Marginea şi spaţierea
5.6 Legăturile între cuvinte
5.7 Metoda eficientă de descifrare a comunicării scrise

6. Comunicarea non-verbală în afaceri
6.1 Elementele comunicării non-verbale
6.2 Comunicarea prin intermediul obiectelor
6.3 Comunicarea prin situare
6.4 Comunicarea tactilă
6.5 Limbajul trupului
6.6 Limbajul spatiului
6.7 Limbajul vestimentaţiei
6.8 Limbajul timpului
6.9 Limbajul tăcerii
6.10 Limbajul culorilor

7. Comunicarea de grup
7.1 Particularităţile membrilor grupului
7.2 Modalităţi de comunicare în grup
7.3 Tehnici de comunicare în grup - consensul, coeziunea, forţa
7.4 Reunirea şi separarea grupurilor (evitarea, diferenţierea)
7.5 Normele de comunicare în grup
7.6 Rolurile de comunicare ale membrilor grupului (timidul, prietenul,
narcisistul, duşmănosul, servitorul, altruistul, prefăcutul)

8. Psihologia comunicării - elemente de analiză tranzacţională
8.1 Roluri în comunicare
8.2 Rolul părintelui
8.2 Rolul copilului
8.4 Rolul adultului
8.5 Roluri hibride (rol de adult contaminat de rolul de copil, etc.)
8.6 Tranziţii între roluri (părintele normativ pozitiv)
8.7 Metode de eficientizare a comunicării cu rolurile tranzitive
8.8 Persuasiunea în comunicare
8.9 Rolul manipulării în comunicare
8.10 Modalităţi de cunoaştere a interlocutorului bazate pe programarea
neurolingvistică

9. Comunicarea, negocierea şi conflictul în afaceri
9.1 Reguli pentru o negociere de succes
9.2 Negocierea ofertelor şi avantajelor
9.3 Atitudini în negociere
9.4 Comunicarea în situaţii de conflict
9.5 Strategii de negociere directe şi indirecte
9.6 Strategia de cooperare
9.7 Tactici eficiente în negocieri
9.8 Fazele negocierii
9.9 Pregatirea şi desfăsurarea negocierii
9.10 Apariţia conflictului
9.11 Modalităţi de rezolvare a conflictelor (stilul ocolitor, îndatoritor,
competitiv, concesiv, colaborativ)
9.12 Tehnici de negociere a conflictelor

10. Analiza mersului, fizionomiei şi caracterului
10.1 Analiza mersului
10.2 Analiza fizionomiei corpului
10.3 Analiza fizionomiei capului
10.4 Analiza personalităţii

11. Comunicarea cu clienţii
11.1 Metode de loializare a clienţilor
11.2 Metode de eficientizare a comunicării cu clienţii
11.3 Comunicarea în situaţii negative
11.4 Temă practică - comunicarea cu clienţii dificili
11.5 Rezolvarea reclamaţiilor
11.6 Apărarea şi dezvoltarea imaginii firmei

12. Eficientizarea comunicării
12.1 Comunicarea la modelul Maslow
12.2 Modelul de funcţionare a comunicării manageriale eficiente
12.3 Feedback-ul în comunicare
12.4 Barierele în comunicarea în afaceri
12.5 Ascultarea eficientă
12.6 Poziţia în comunicarea de grup
12.7 Cresterea prestigiului şi comunicarea eficientă
12.8 Metode de eficientizare bazate pe programarea neurolingvistică
12.9 Metode de eficientizare a comunicării bazate pe inteligenţa emoţională

Pret curs: 168,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30