Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Comunicarea internă în firmă - 158,50 promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
158 lei
Data adăugării:
24.06.2011 15:37
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Peste tot în lume si indiferent de domeniu, succesul unei organizatii depinde de oamenii din care este alcatuita. Angajatii se simt deseori marginalizati si nu produc performanta asteptata, iar acest lucru se întâmpla în primul rând datorita unei lipse de comunicare între membrii organizatiei respective sau unei comunicari defectuoase.

Cursul prezinta pe parcursul celor 10 lectii metode practice de fixare a obiectivelor de comunicare in grup sau cu persoane dificile, de invingere a stresului din viata cotidiana si personala, de folosire a creativitatii in problemele personale si profesionale si de rezolvare a conflictelor de depasire a barierelor de comunicare. In final sunt prezentate detalii importante despre comunicarea interna, cum se realizeaza, cum se interpreteaza feed-back-ul, cum se realizeaza o strategie de comunicare interna, cum se rezolva sau negociaza situatiile conflictuale din cateva tehnici si metode de imbunatatire a comunicarii interne.

Programa curs:
1. Comunicarea si nevoia de comunicare
1.1 Nevoia de comunicare
1.2 Etimologia cuvintului comunicare si definitii
1.3 Scurt istoric al comunicarii

2. Intelegerea procesului de comunicare
2.1 Elementele procesului de comunicare
2.2 Tipuri de comunicare (comunicare orala, scrisa etc)
2.3 Scopul si caracteristicile comunicarii
2.4 Obiectivele comunicarii

3. Nivelurile comunicarii
3.1. Cele 3 niveluri ale comunicarii si tipuri de comunicare
3.2. Cum comunica femeile si barbatii
3.3. Virusii de limbaj

4. Comunicarea si inteligenta emotionala
4.1. Scurt istoric al conceptului de inteligenta emotionala
4.2. Conceptul de inteligenta emotionala
4.3. Inteligenta emotionala comparativ cu inteligenta generala

5. Cum sa inveti sa te comporti inteligent emotional pentru a comunica mai bine
5.1. Autocunoasterea
5.2. Auto-reglarea
5.3. Automotivarea
5.4. Empatia
5.5. Abilitatea sociala

6. Comunicarea organizationala
6.1. Modele de comunicare organizationale
6.2. Relatia emitator-receptor in comunicarea manageriala
6.3. Functiile comunicarii manageriale
6.4. Tipuri de retele de comunicare
6.5. Etica in comunicarea manageriala
6.6. Imbunatatirea comunicarii in interiorul grupurilor

7. Clasificarea formelor de comunicare manageriala
7.1. Comunicarea operationala interna, externa, interpersonala
7.2. Comunicarea formala si comunicarea informala
7.3. Comunicarea verticala, orizontala si oblica
7.4. Comunicarea orala, comunicarea in scris si comunicarea
non-verbala

8. Comunicarea interna si rolul ei in organizatie
8.1 Obiectivele comunicarii interne
8.2 Proiectarea strategiei de comunicare intern
8.3 Publicuri interne si rolul lor in comunicarea interna
8.4 Selectarea canalelor de comunicare interna
8.5 Feedback pentru comunicarea interna in organizatii

9. Cai de evitarea a conflictelor in organizatii
9.1 Identificarea situatiilor de conflict care pot aparea intr-o organizatie
9.2 Analiza situatiilor conflictuale care pot aparea intr-o companie
9.3 Rezolvarea conflictelor
9.4 Cai de evitare a conflictelor si negocierea lor
9.5 Interventia tertilor in solutionarea conflictelor

10. Metode moderne de imbunatatire a comunicarii
10.1 Metoda E.S.P.E.R.E.
10.2 Relatiile sanatoase si relatiile infantilizante
10.3 Avantajele metodei E.S.P.E.R.E.
10.4 Concluzii

Pret curs: 158,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30