Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Dezvoltă-ți coeficientul de Ownership! - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
Locaţie:
Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Sector 1, București
Cost curs:
350 lei
Data adăugării:
13.02.2012 11:49
Data expirării:
31.01.2013 00:00
Descriere:
Dezvoltă-ți coeficientul de Ownership!

Vino la un atelier despre ownership și descoperă cum entuziasmul angajaților-antreprenori este contagios și ajunge direct la clienți.

Preț:
350 RON
Durată:
2 zile

Într-o perioadă în care organizațiile fac eforturi pentru a avea rezultate, atitudinea proactivă este motorul companiei.

Capacitatea oricărui angajat de a anticipa nevoile clienților și de a lua decizii în situații critice este unul din elementele care face diferența între compania ta și competitori. Aceștia sunt angajații-antreprenori.

Vino la un atelier despre ownership și descoperă cum entuziasmul angajaților-antreprenori este contagios și ajunge direct la clienți. La rândul lor, clienții mulțumiți devin owneri ai afacerii tale și îi conving pe cei din jurul lor să aleagă serviciile companiei tale. În plus, îți oferă feedback și îți dau noi idei pentru produse inovative.

Alege ca angajații tăi să devină Ambasadori și nu Asasini ai companiei pe care o reprezinți.

Pe parcursul a 2 zile înveți cum să-ți transformi afacerea și viziunea asupra puterii pe care o au angajații și clienții tăi.
Tematică:

măsurarea abilităților de ownership ale angajaților și ale clienților
includerea culturii antreprenoriale în viziunea strategică a companiei
management participativ și proactiv
măsurarea satisfacției clienților interni și externi
construirea unei culturi antreprenoriale pe termen lung
transformarea clientului în partener de afaceri
cost și profit

Beneficii:

formare practică, axată pe dezvoltarea unor noi abilități ale cursanților, cu rezultate imediate
mod de instruire dinamic, bazat pe studii de caz și aplicații practice
sesiune coordonată de trainer autorizat, cu experiență în management antreprenorial
suport de curs și fișe de lucru
consultanță după terminarea formării
spațiu ultracentral (zonă Piața Romană)
coffee breaks

Durata: 1 zi ½ , vineri (14h–18h) și sâmbătă (10h–17h)

Grup minim de participanți — 5
Reduceri:

25% pentru studenți
20% pentru pentru grupuri de minimum 3 persoane și pentru membrii APOT
15% pentru foștii cursanți J`Info Training
20% pentru inscriere timpurie (30 de zile inaintea cursului)

Condiții de înscriere:

Fișa de înscriere completată și taxa de participare achitată în cont J`Info Training: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK.
Fişiere ataşate:
Locuri disponibile:
7