Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Leadership şi Comunicare Managerială - 168,50 lei promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
168 lei
Data adăugării:
24.06.2011 15:38
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Cursul este deosebit de complex, prezentând pe larg care sunt abilităţile unui manager, modul în care el trebuie să se dezvolte, ce trebuie să facă în anumite situaţii şi cum trebuie să interacţioneze cu angajaţii pentru ca, în final, să devină un manager de rang superior, un leader. In prima parte a cursului se pune accent pe calităţile leaderului, sunt prezentate abilităţile pe care trebuie să le dezvolte şi apoi cum să rezolve cu succes situaţii dificile apărute in firmă. In partea a doua a cursului se pune accent pe comunicarea organizaţională, cum sunt înţelese relaţiile de putere şi subordonare, cum poate fi influenţat comportamentul angajaţilor şi apoi cum se lucrează cu diferite grupuri din firmă. La final cursanţii vor avea la dispoziţie toate informaţiile pentru a putea deveni un manager de succes.

Programa curs:
1. Comunicarea - premisa reuşitei în relaţiile manageriale
1.1. Crearea unei legaturi pozitive
1.2. Nouă constante comportamentale ale unui comunicator eficient
1.3. Comunicarea organizaţională
1.4. Bariere frecvente în comunicarea organizaţională
1.5. Comunicarea interactivă
1.6. Cele 4 stiluri de comunicare interactivă
1.7. Controlul comunicării
1.8. Sinceritatea comunicării
1.9. Stategii comportamentale de evitare a feedback-ului negativ
1.10. Strategii cognitive de a face faţă feedback-ului negativ
1.11 Strategii de reducere a impactului feedback-ului negativ

2. Analiza personalităţii si comportamentului în muncă
2.1 Abordări ale personalităţii
2.2 Avantajele şi dezavantajele testelor de personalitate
2.3 MBTY (Mayers- Briggs Type Indicator) - Inventarul tipologic MB
2.4 16PF (Personality Factors) - Inventarul de personalitate 16 PF
2.5 Inventarul de personalitate NEO-PI-R (Neuroticism Extraversion Openness - Personality Inventor - Revised)
2.6 Personalitatea şi comportamentul în muncă
2.7 Personalitatea şi rolurile în echipă

3. Leadership-ul şi succesul managerial
3.1. Abordari axate pe trăsături
3.2. Abordari axate pe comportamente
3.3. Abordari axate pe situaţie
3.4. Modelul lui Hersey şi Blanchard - maturitatea subordonaţilor
3.5. Stil de conducere în funcţie de gradul de maturitate a subalternului
3.6. Comportamentul liderului în grup
3.7. Stilul DIRECTIV, indicat pentru stadiul de ORIENTARE
3.8. Stilul ANTRENORIAL, indicat pentru stadiul de NEMULTUMIRE
3.9. Stilul SUPORTIV, indicat pentru stadiul REZOLUTIEI
3.10. Stilul DELEGATIV, adecvat stadiului PRODUCTIE

4. Competentele manageriale pentru a deveni un leader
4.1. Abilităţile de comunicare
4.2. Indicii şi indicatorii negativi de comportament
4.3. Indicii şi indicatorii pozitivi de comportament
4.4. Organizarea, stabilirea de priorităţi şi gestionarea de resurse
4.5. Abilitatea de a reacţiona diferit în diverse situaţii
4.6. Acţiuni imediate în baza unor idei spontane, neobisnuite
4.7. Urmarirea si susţinerea unei activităţi până la finalizare
4.8. Simţul dezvoltat pentru oportunităţile de afaceri
4.9. Delegarea autorităţii
4.10. Disponibilitatea pentru schimbare
4.11. Abilităţile de convingere şi negociere

5. Formarea personalului - Caching şi Mentoring
5.1. Conceptul de training (formare)
5.2. Leadershipul formatorului
5.3. Nevoile de formare din firmă
5.4. Cum ajutăm pe cineva să înveţe - "One to one" coaching
5.5. Cum să ajutăm pe cineva să-şi asume responsabilităţi

6. Flexibilitatea şi adaptarea la schimbare în firmă
6.1. Analizarea rezistenţei la schimbare
6.2. Forţele care se opun schimbării
6.3. Negarea şi etapele procesului schimbării
6.4. Alegerea mijloacelor de intervenţie

7. Motivaţia şi motivarea angajaţilor, una din căile spre succes
7.1. De ce muncesc oamenii?
7.2. Strategii manageriale de motivare uzuale
7.3. Trebuinţele angajaţilor
7.4. Eficienţa personală a angajaţilor
7.5. Cum să motivăm şi să incurajăm angajaţii

8. Cum ia deciziile un leader şi metode de decizie performante
8.1. Elementele care influenţează deciziile
8.2. Metoda raţională de luare a deciziilor
8.3. Modelul raţional creativ de luare a deciziilor
8.4. Luarea deciziilor în grup
8.5. Luarea deciziilor şi leadershipingul
8.6. Eficientizarea deciziilor manageriale

9. Conflictele din firmă, de ce şi cum apar şi cum pot fi rezolvate
9.1. Insuficienţa comunicării în organizaţii
9.2. Cele 4 situaţii de comunicare: arenă, oarbă, de faţă şi nec. reciprocă
9.3. Tehnici de îmbunătăţire a comunicării în firmă
9.4. Cauzele conflictelor
9.5. Conflictul în firmă şi blocarea deciziilor
9.6. Tipuri de conflicte
9.7. Conflictul intergrup

10. Managementul conflictelor din firmă şi rolul leaderului
10.1. Tehnici pentru controlul conflictului
10.2. Moduri de reacţie în situaţii conflictuale
10.3. Comunicarea sentimentelor în caz de conflict
10.4. Schimbarea atitudinii în caz de conflict
10.5. Factorii care afecteaza un conflict

11. Relaţiile de putere în firmă, strategii de influenţare a angajaţilor
11.1. Originile relaţiilor de putere
11.2. Stategia de influenţare
11.3. Comportamentul managerial modern

12. Comunicarea managerială în grupurile din firmă
12.1. Tipuri de grupuri în firmă
12.2. Etapele evoluţiei grupurilor
12.3. Roluri în grup
12.4. Grupul de sarcină - condiţii şi motivaţii

Pret curs: 168,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30