Cursuri de calificare şi formare profesională din România
Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România
Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te
Nu uita, a fi calificat contează!
Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Stare curs:
Închis
Organizator:
jinfotraining (0)
Locaţie:
Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Sector 1,
București
Cost curs:
450 lei
Data adăugării:
13.02.2012 12:07
Data expirării:
12.12.2012 00:00
Descriere:
Managementul Reclamațiilor în Turism
Un client mulțumit cu siguranță vă recomandă serviciile companiei tale și altor potențiali clienți, în timp ce un client nemulțumit poate influența sute sau chiar mii de persoane și le poate convinge să aleagă un alt furnizor.
Sesiuni: 27 Aprilie, 3 August, 15 Noiembrie
Preț: 450 RON
Durată:
1 zi
Un client mulțumit cu siguranță vă recomandă serviciile companiei tale și altor potențiali clienți, în timp ce un client nemulțumit poate influența sute sau chiar mii de persoane și le poate convinge să aleagă un alt furnizor.
Un management eficient al reclamațiilor poate îmbunătăți relațiile cu clienții tăi, astfel poți economisi bani și nu vei repeta aceleași greșeli.
Învață cum să răspunzi unei reclamații în scris, la telefon sau față în față și cum să iți păstrezi o atitudine profesională. Participă la un curs care îți va arăta cum să te comporți cu clienții dificili în domeniul turismului.
La acest curs înveți despre: ascultare activă, nevoile clientului, comportamentul consumatorului, cum să oferi soluții de tip win-win, cum să răspunzi unei reclamații.
Beneficii:
- o sesiune energică, relevantă și proaspătă
- Diplomă de participare și un supliment descriptiv cu competențele dobândite
- Supliment EUROPASS emis în limbile franceză, engleză și română
- coordonarea unui trainer autorizat cu experiență în învățarea experiențială
- suport de curs detaliat și fișe de lucru
- consultanță după terminarea formării
- spațiu ultracentral (Piața Romană) și dotat modern pentru cursuri
- pauze de cafea
Un client mulțumit cu siguranță vă recomandă serviciile companiei tale și altor potențiali clienți, în timp ce un client nemulțumit poate influența sute sau chiar mii de persoane și le poate convinge să aleagă un alt furnizor.
Sesiuni: 27 Aprilie, 3 August, 15 Noiembrie
Preț: 450 RON
Durată:
1 zi
Un client mulțumit cu siguranță vă recomandă serviciile companiei tale și altor potențiali clienți, în timp ce un client nemulțumit poate influența sute sau chiar mii de persoane și le poate convinge să aleagă un alt furnizor.
Un management eficient al reclamațiilor poate îmbunătăți relațiile cu clienții tăi, astfel poți economisi bani și nu vei repeta aceleași greșeli.
Învață cum să răspunzi unei reclamații în scris, la telefon sau față în față și cum să iți păstrezi o atitudine profesională. Participă la un curs care îți va arăta cum să te comporți cu clienții dificili în domeniul turismului.
La acest curs înveți despre: ascultare activă, nevoile clientului, comportamentul consumatorului, cum să oferi soluții de tip win-win, cum să răspunzi unei reclamații.
Beneficii:
- o sesiune energică, relevantă și proaspătă
- Diplomă de participare și un supliment descriptiv cu competențele dobândite
- Supliment EUROPASS emis în limbile franceză, engleză și română
- coordonarea unui trainer autorizat cu experiență în învățarea experiențială
- suport de curs detaliat și fișe de lucru
- consultanță după terminarea formării
- spațiu ultracentral (Piața Romană) și dotat modern pentru cursuri
- pauze de cafea
Fişiere ataşate:
Locuri disponibile:
10