Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Marketingul Afacerilor - 158,50 lei promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
158 lei
Data adăugării:
24.06.2011 15:19
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Cursul îsi propune familiarizarea cu termenii şi tehnicile uzuale din domeniul marketingului pentru a înţelege în detaliu activitatea şi procesele de marketing din cadrul unei firme. De asemenea, cursul urmăreşte să furnizeze informaţiile de bază despre analizarea pieţei, concurenţei, modul de creare a produselor, strategiile de preţuri şi distribuţie cât şi despre campania de promovare şi, în final, realizarea planului de marketing. Se pune un accent deosebit pe partea de distribuţie şi rolul pe care îl au sistemele moderne de distribuţie utilizate în prezent.

Programa curs:
1. Concepte în Marketing
1.1 Noţiunea de marketing
1.2 Evoluţia marketingului
1.3 Concepte primare
1.4 Concepte fundamentale

2. Mediul de marketing
2.1 Micromediul de marketing
2.2 Rolul concurenţei în marketing
2.3 Macromediul de marketing
2.4 Analiza mediului extern în marketing
2.5 Puterea de negociere a clienţilor
2.6 Puterea de negociere a furnizorilor

3. Concurenţa în marketing
3.1 Tipuri de concurenţă
3.2 Strategii concurenţiale (strategii de apărare şi atac)
3.3 Concurenţa la nivelul pieţei
3.4 Strategii concurenţiale în privinţa preţurilor
3.5 Strategia de diferenţiere a mărcilor
3.6 Modalităţi eficiente de dezvoltare concurenţială

4. Cererea si Oferta
4.1 Oferta. Structura ofertei
4.2 Cererea. Structura cererii
4.3 Factorii care influenţează oferta
4.4 Factorii care influenţează cererea
4.5 Elasticitatea cererii şi ofertei
4.6 Echilibrul dintre cerere şi ofertă

5. Mixul de marketing I - Produsul si Preţul
5.1 Aspecte generale
5.2 Modelul de marketing pentru produs
5.3 Ciclul de viaţă al produsului
5.4 Caracteristicile etapelor ciclului de viaţă al produsului
5.5 Poziţionarea pe piaţă
5.6 Strategii de produs
5.7 Obiectivele politicii de preţ
5.8 Preţul si influenţa sa asupra vanzărilor
5.9 Elaborarea politicilor de preţuri
5.10 Proceduri de stabilire a preţurilor
5.11 Strategii alternative de stabilire a preţurilor

6. Mixul de marketing II - Distribuţia si Promovarea
6.1 Funcţiile distribuitorilor
6.2 Dezvoltarea canalelor de distribuţie
6.3 Rolul sistemelor de franciză în distribuţie
6.4 Sisteme de distribuţie verticale şi orizontale
6.5 Politicile de distribuţie
6.6 Tipuri de canale de distribuţie
6.7 Distribuţia pe piaţa internă
6.8 Promovarea. Rolul promovării
6.9 Metode de stabilire a bugetului de promovare
6.10 Forme de promovare
6.11 Strategii de promovare
6.12 Comunicarea în marketing
6.13 Rolul relaţiilor publice în marketing

7. Cercetarea pieţei
7.1 Etape şi proceduri în cercetarea pieţei
7.2 Comportamentul consumatorului
7.3 Procesul decizional de cumpărare
7.4 Subiectele cercetarii pieţei
7.5 Reguli de bază în realizarea chestionarului
7.6 Metode de cercetare a pieţei

8. Segmentarea pieţei
8.1 Tipuri de pieţe
8.2 Criterii de segmentare - model de segmentare
8.3 Modele de abordare a pieţelor
8.4 Segmentarea pieţei în cazul firmelor mici
8.5 Identificarea concurenţei
8.6 Segmentarea pieţei şi dezvoltarea distribuţiei

9. Marketingul serviciilor
9.1 Elementele caracteristice ale serviciilor
9.2 Clasificarea serviciilor
9.3 Strategii de marketing în domeniul serviciilor
9.4 Analizarea pieţei de servicii

10. Planul de marketing
10.1 Avantajele planificarii de marketing
10.2 Structura si componente
10.3 Analiza SWOT
10.4 Pregatirea planului de marketing
10.5 Planul de Relaţii Publice şi Promovare

Pret curs: 148,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30