Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
Office pentru Afaceri - 168,50 lei promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
168 lei
Data adăugării:
24.06.2011 16:02
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Fiecare dintre noi am invatat singuri si credem ca stim sa lucram cu aplicatiile din suita Office si avem impresia ca avem destule cunostinte si stim aproape totul pana auzim de termeni precum tabel pivotant, generare automata de scrisori utilizand o baza de date, numerotarea automata a celulelor, formatarea avansata a celulelor, validarea automata a datelor in Excel, functii statistice, filtrare avansata, audit de erori si formule si toate functiile mai putin cunoscute dar care ne pot usura munca extrem de mult daca le-am cunoaste si ne-ar reduce timpul de lucru cu cel putin 80%.

Din acest motiv cursul de Office pentru Afaceri se adreseaza atat incepatorilor care pot porni de la zero cat si persoanelor cu cunostinte medii deoarece pot afla detalii importante si functii care le pot ajuta sa ajunga la nivel avansat la finalul cursului si in plus pot reducere de exemplu timpul de lucru de la 50 de minute la doar 15 min. marindu-va productivitatea si eficienta si eliminand operatiunile de rutina.

In primele lectii vom prezenta in detaliu functiile de baza ale programelor din suita Office, apoi vom trece la metodele de eficientizare si automatizare a introducerii de date, la functii avansate de verificare si corectare automata in excel, iar la final ne vom concentra asupra functiilor avansate: filtrari, rapoarte automate, functii monetare, contabile, financiare, statistice, matematice.

Totul poate deveni mai simplu - invatam, automatizam, castigam timp si eficienta.

Invatarea se bazeaza 100% pe practica si modele ilustrate cu imagini detaliate de efectuare a operatiunilor pas cu pas incat totul sa fie foarte usor.

Programa curs:
1. Editarea textului
1.1 Elementele de baza ale lucrului cu programul Word
1.2 Formatarea unui document Word
1.3 Formatarea textului si a paragrafelor unui document Word
1.4 Lucrul cu antete si subsoluri
1.5 Sfarsitul de pagina si sfarsitul de sectiune
1.6 Previzualizarea si tiparirea unui document
1.7 Folosirea sabloanelor
1.8 Aplicarea stilurilor

2. Lucrul cu coloane, tabele si imagini
2.1 Formatarea textului in coloane si tabele
Formatarea textului in tabele
Crearea tabelelor
Introducerea informatiilor in tabel si setarea celulelor
Adaugarea, stergea si modificarea randurilor si coloanelor
Unirea celulelor intr-un tabel
Transformarea unui text intr-un tabel
Utilizarea barelor de instrumente pentru lucrul cu tabele
2.2 Utilizarea listelor si numerotarii automate
Crearea listelor marcate
Crearea listelor numerotate cu mai multe niveluri
2.3 Desenarea, inserarea si prelucrarea imaginilor
Desenarea liniilor, sagetilor, dreptunghiurilor, elipselor
Desenarea liniilor curbe si frante
Casetele de text - formarea liniilor si culorilor de umplere
Adaugarea de umbre, perspective
Pozitionarea elementelor grafice
2.4 Realizarea si ajustarea textului artistic
2.5 Mixarea text-imagini
Modificarea incadrarii text-imagine, suprapuneri, background

3. Tehnici avansate de editare
3.1 Automatizarea prelucrarii textului si operatiuni cu documente lungi
Introducerea punctului de insertie
Refacerea si machetarea textului
Proximitatea, alinierea si contrastul
3.2 Schitarea unui document (antete - header si footer)
3.3 Note de sfarsit (legende) si note de subsol
3.4 Realizarea automata a cuprinsului si indexului, semne de carte
3.5 Corectura gramaticala, automatizari
3.6 Macro-uri

4. Editarea documentelor in colaborare
4.1 Evidentieri, comentari, urmariri de diferite versiuni
Vizualizarea comentariilor
Uneltele pentru reviewing
Urmarirea comentariilor si modificarilor
Revederea modificarilor urmarite si a comentariilor
Evidentierea modificarilor
4.2 Lucrul cu referinte incrucisate
4.3 Expedierea fisierelor prin email
4.4 Salvarea ca documente HTML, crearea hiperlegaturilor
4.5 Legarea sau inglobarea documentelor in si din alte aplicatii Office
4.6 Rolul XML in structura documentelor Word
4.7 Combinarea corespondentei - generare automata de scrisori
Generarea automata de scrisori personalizate
Printarea automata de adrese pe plicuri sau etichete

5. Informatii de baza in calculul tabelar
5.1 Elementele mediului de utilizare Microsoft Excel
5.2 Registre si foi de calcul
5.3 Linii, coloane si celule
5.4 Introducerea datelor si tipuri de date
Reguli privind introducerea de date
Introducerea textului si a numerelor
Introducerea datelor calendaristicile si a timpului
5.5 Vizualizarea si tiparirea documentelor
Setarea marginilor si a alinierii tabelor pe foaie
Introducerea si stergerea sfarsiturilor de pagina
Setare header si footer
Specificarea zonelor de tiparit selectate
5.6 Publicarea datelor in spatial www
5.7 Protejarea informatiilor

6. Operatiuni cu date si formule de calcul
6.1 Formatarea celulelor (text, aliniere, border, fonturi, protectie)
Aplicarea formatelor numerice
Simboluri monetare si particularizari
Simboluri si formatari contabile
Conversia in moneda euro
Formatarea conditionata a celulelor
6.2 Completarea asistata a informatiilor
Completarea si umplerea automata cu informatii
Umplerea automata seriala
Listele personalizate si accelerarea introducerii datelor
6.3 Editarea informatiilor
Metoda gliseaza si depune
Domenii sursa si domenii destinatie
Legarea datelor in Excel - Paste Link
6.4 Corectarea greselilor
6.5 Validarea datelor
Formule, liste si mesaje de validare
Mesajele de eroare
6.6 Operatiuni de regasire si inlocuire
6.7 Integrarea datelor din foile de calcul in si din alte aplicatii Office

7. Formule si functii avansate in Excel
7.1 Utilizarea formulelor
Bara de unelte pentru verificarea unei foi de lucru
Trasarea erorilor si si valorile de eroare
Auditarea formulelor si urmarirea precedentelor
Utilizarea referintelor
7.2 Functii data si timp: TODAY, DAY, MONTH, YEAR.
7.3 Functii matematice : FACT, EVEN, SUMIF, SUMPOSITIVE, ROUND.
7.4 Functii statistice : COUNT, COUNTA, COUNTIF.
Corelari, medii, numarare, minime si maxime
Frecventele si variatiile
7.5 Functii aplicate textului : PROPER, UPPER, LOWER, CONCATENATE.
7.6 Functii financiare: FV, NPV, PMT, PV.
7.7 Functii de cautare si referinta: HLOOKUP, VLOOKUP.
7.8 Functii logice: IF, AND OR.

8. Proceduri de analiza a datelor
8.1 Listele
Adaugarea si gestionarea unei liste
Adaugarea si modificarea inregistrarilor
Sortarea inregistrarilor intr-o lista
Filtrarea autoamta si filtrarea avansata
Centralizarea datelor prin consolidare
Centralizarea datelor prin subtotaluri
8.2 Trasarea datelor
Trasarea automata si manuala. Parametrii outline
8.3 Tabele pivotante
Pasii de creare a unui tabel pivotant
Crearea unui item calculat
Afisarea rezultatelor pentru campurile calculate
8.4 Adaugarea si editarea diagramelor
Coloane, bare, linii, structuri radiale, arii, inelare, radar
Elementele unui grafic - realizarea de grafice profesioniste
8.5 Evidentieri, comentarii, urmariri

9. Crearea bazelor de date simple
9.1 Notiuni introductive despre bazele de date Access
Stabilirea campurilor, cheilor primare si proprietati de lucru
9.2 Crearea tabelelor personalizate
9.3 Crearea si proiectarea formularelor
9.4 Formulare pentru lucrul cu tabele
9.5 Rapoarte
9.6 Proiectarea rapoartelor

10. Crearea unei baze de date relationale
10.1 Proiectarea unei baze de date relationale
Tabele si relatii, interogari, formulare
Rapoarte si pagini de acces
10.2 Crearea unei baze de date Access
10.3 Relatii intre tabele si integritatea datelor
10.4 Interogari si date externe
10.5 Interoperabilitatea Microsoft Access cu alte aplicatii

Pret curs: 168,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30