Cursuri de calificare şi formare profesională din România


Harta Romaniei
Alba Arad Arges Bacau Bistrita-Nasaud Bihor Botosani Brasov Braila Buzau Calarasi Cluj Caras-Severin Constanta Covasna Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Harghita Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti-Ilfov Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt Prahova Satu-Mare Salaj Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea


Fi la curent cu oferta de cursuri de calificare din România

Găseşte cursul potrivit şi perfecţionează-te

Nu uita, a fi calificat contează!



Eşti organizator de cursuri de calificare şi de formare profesională, reprezinţi un organizator sau pur şi simplu doreşti să promovezi, în mod gratuit, un curs pe care îl consideri util în rândul muncitorilor din comunitatea pe care o reprezinţi? Atunci, tot ce ai de făcut este să te înregistrezi pe www.muncitorcalificat.ro.
Este simplu, nu costă nimic, înregistrarea durează maxim un minut, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul.
PR - Relatii Publice in Afaceri - 168,50 lei promotional - detalii curs
Cursul numai este disponibil.

Curs terminat!
Stare curs:
Închis
Organizator:
photo
bcrc rating (0)
Locaţie:
online, București
Cost curs:
168 lei
Data adăugării:
24.06.2011 15:15
Data expirării:
20.11.2012 00:00
Descriere:
Descrierea cursului:

Cursul propune înţelegerea conceptului de imagine şi a importanţei sale pentru companii, cunoasterea activităţilor principale de PR, a elementelor de bază pentru realizarea unei strategii de relaţii publice; aflarea şi aprofundarea detaliilor despre materialele importante în cadrul activităţii de relaţii publice precum şi noţiuni despre specialistul în relaţii publice şi gestionarea crizelor. Sunt propuse teme practice de realizare de comunicări interne, comunicate de presă şi majoritatea activităţilor care ţin de domeniul relaţiilor publice dintr-o firmă.

Programa curs:
1. Imaginea, identitatea si marca in relatiile publice
1.1. Identitatea si marca
1.2. Strategia de creare a marcii/identitatii de marca
1.3. Structuri de identitate (monolitica, girata, centrata pe brand)
1.4. Imaginea - ce este si importanta ei (autoimaginea, imaginea dorita,
proiectata, receptata)
1.5. Evaluarea imaginii companiei
1.6. Avantajele utilizarii relatiilor publice
1.7. Importanta modului in care esti perceput

2. Activităţi de relaţii publice
2.1. Cercetarea si evaluarea imaginii
2.2. Relatiile cu mass-media si monitorizare si evaluare
2.3. Comunicarea permanenta
2.4. Redactarea materialelor diverse

3. Evenimentele, comunicarea interna si alte activitati
3.1. Gestionarea evenimentelor, etape in organizarea evenimetelor
3.2. Gestionarea relatiilor cu comunitatea, cu furnizorii, actionarii etc.
3.3. Consultanta pentru problemele publice si lobby
3.4. Comunicarea interna
3.5. Concluzie

4. Strategiile de relatii publice
4.1. Analiza de context
4.2. Analiza SWOT in PR
4.3. Scopul si obiectivele unei strategii de relatii publice
4.4. Publicul-tinta
4.5. Mesajele unei strategii de PR
4.6. Selectarea canalelor media adecvate
4.7. Activitatile de relatii publice (promotiile si CSR)
4.8. Evaluarea strategiei
4.9. Concluzii

5. Specialistul in relatii publice
5.1. Caracteristicile specialistului in PR
5.2. Atributiile unui PR-ist (asistent, pr manager, account manager)
5.3. Omul si specialistul in relatii publice, reguli de etica si deontologie

6. Materiale importante in relatiile publice
6.1. Comunicatul de presa
6.2. Stirea de presa
6.3. Mapa/dosarul de presa
6.4. Discursul
6.5. Company profile-ul

7. Relatii publice in-house si outsourcing
7.1. Relatii publice in-house
7.1.1. PR in companiile mici si foarte mici
7.1.2. Relatiile publice in companii medii si mari
7.2. Outsourcing - colaborari externe
7.2.1. Outsourcing complet
7.2.2. Colaborari externe partiale
7.2.3. Reprezentarea companiei
7.3. Firma de PR si relatia cu clientii
7.4. Masurarea activitatii de relatii publice

8. Relatiile publice online
8.1. Ce este e-PR si avantajele oferite companiei
8.2. Comunicarea online
8.3. Neticheta
8.4. Monitorizarea

9. Instrumente de PR online
9.1. Website-ul companiei
9.2. Blogurile - de companie
9.3. Posta electronica
9.4. E-PR-ul prin articole si comunicate de presa
9.5. Newsletterul
9.6. Alte mijloace
9.6.1. Evenimentele online
9.6.2. Listele de discutii
9.6.3. Newsgroup-ul
9.6.4. Microsite-urile
9.6.5. Forumul
9.6.6. Schimb reciproc de link-uri
9.6.7. Bannerele
9.6.8. Mijloacele de instant messaging si discutiile online

10. Gestionarea crizelor in relatiile publice
10.1. Elemente generale (conflictul, dezacordul, escaladarea, tensiunea)
10.2. Tipuri de crize (organizationale, de imagine, mediatice...)
10.3. Metode de gestionare a crizelor
10.4. Comunicarea pe timpul crizei
10.5. Studii de caz - Tylenol, Exxon
10.6. Concluzii finale

Pret curs: 168,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html

Descrierea firmei:

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Locuri disponibile:
30